Badminton Vereniging Almere

Slotermeer tegen Dekker Almere op zaterdag 19 november 2005 om 11.30 uur

Na ruim zes weken is het weer zover en speelt Dekker Almere uit op zaterdag 19 november 2005 om 11.30 uur in de Amsterdamse Jan van Galenhal, tegen Slotermeer weer eens een Big Boss Liga Competitiewedstrijd!

1 reactie op dit bericht

  1. Rob Deriga op 25-10-2005 om 22:48 uur

    Helaas kan ik er niet bij zijn (onze dochter Rinske speelt dan de RJK N-H), maar ik wens jullie uiteraard heel veel succes toe.