Start interne trainerscursus in sportcomplex De Toekomstgroep
- Datum: 20-10-2005
- Auteur: Chris Dekker
- Geplaatst onder: Training
De sporttechnische commissie is van plan na het succes van twee jaar geleden weer een interne trainerscursus te organiseren. Deze cursus staat onderleiding van Roy Calbo, Gerard Nieuwenhuyze en Ricardo Watchman.
3 reacties op dit bericht
-
donovan cuntapay op 23-10-2005 om 01:29 uur
Zeker doen!!! Ik heb het ook gedaan....anwijs leerzaam!!!!Groetjes Donovan
-
donovan cuntapay op 23-10-2005 om 01:30 uur
Zeker doen!!! Ik heb het ook gedaan....onwijs leerzaam!!!!Groetjes Donovan
-
tom op 25-10-2005 om 14:43 uur
echt doen ik heb 2 jaar geleden meegedaan. en ik heb er veel van geleerd je gaat ook anders spelen dat je minder blesures krijgt.

