Kosten Zondagmiddagbadminton voor kinderen omlaag
- Datum: 19-12-2008
- Auteur: Aisha Krak
- Geplaatst onder: Vereniging
Aanstaande zondag is er alweer voor de 4e keer dit seizoen Zondagmiddagbadminton. Omdat we het vrijspelen van onze jeugd met eventuele vriendjes en vriendinnetjes meer willen stimuleren, zijn de kosten voor kinderen tot 16 jaar verlaagd naar € 1,- per speler.
Leden vanaf 16 jaar betalen € 3,50 euro en niet-leden vanaf 16 jaar betalen € 5,-. Er kan nog worden vrijgespeeld op de volgende zondagmiddagen:
- 21 december
- 4 januari
- 11 januari
- 25 januari
De speeltijden zijn van van 14.00 uur tot uiterlijk 17.00 uur.
Tevens zijn we nog op zoek naar vrijwilligers die het Zondagmiddagbadminton willen begeleiden vanaf februari.
1 reactie op dit bericht
-
Lieke_P op 19-12-2008 om 17:13 uur
beterr xD ( H )

