Badminton Vereniging Almere

Vrijspelen voor de jeugd in de Kerstvakantie

In de kerstvakantie geen training, maar wil je toch graag even badmintonnen? Dat kan!

En wel op: dinsdag 23 december van 17 tot 19 uur, voor alle jeugdleden.

7 reacties op dit bericht

  1. badminton genieter op 18-12-2008 om 13:27 uur

    kan 30-12 ook?

  2. roland branderhorst op 18-12-2008 om 14:39 uur

    Aan all leden:

    je bent zo jong als je je voelt !!

  3. pascal op 18-12-2008 om 15:11 uur

    juist Roland :D thats the spirit :D dus iedereen vrijspelen op dinsdag 23 December :P

  4. Jos K. op 18-12-2008 om 15:21 uur

    Je weet dat wij om 7 uur nog training hebben pascal? :P

  5. pascal op 18-12-2008 om 15:30 uur

    jah tuurlijk weet ik dat :P ik ga dan zelf ook niet vrijspelen :P maar met iedereen bedoelde ik eigenlijk de oudjes die zich nog jong voelen :P :D

  6. Jos K. op 18-12-2008 om 16:00 uur

    Ohh, op die fiets :P

  7. DannyP op 19-12-2008 om 15:37 uur

    Oudjes!!! Jos, Pascal ik daag jullie allebei uit voor een singeltje. Echt 2 vingers in mijn neus en mijn linkerhand op de rug en dan win ik nog van jullie.


    Oudjes ?!?. Zullen we de Qontent Cup standen er even bijhalen.