Beginners training nieuwe stijl succesvol afgesloten.
- Datum: 19-04-2009
- Auteur: Peter van Soest
- Geplaatst onder: Recreanten, Training
Op 1 februari zijn we begonnen met een badminton training nieuwe stijl voor beginnende recreanten. We zijn nu 10 lessen verder en afgelopen vrijdag was de laatste trainings dag.
De volgende 8 leden hebben de training succesvol afgesloten en hebben een getuigschrift ontvangen:
- Anna Fomina en Edwin Karssen
- Sharon en Faisal Falix
- Lissette Lelijveld
- Saskia Lamaker
- Emmy van der Vegt
- Maaike van Duuren
Na afloop hebben we de aanpak van deze training met de deelnemers geëvalueerd. We zullen enkele punten meenemen voor de opzet van de trainingen volgend speelseizoen.
2 reacties op dit bericht
-
Henk Mostert op 20-04-2009 om 23:20 uur
Ziet er heel positief uit Peter. Ga zo door in RC.
-
Marianne Rigter op 20-08-2009 om 12:17 uur
Ik ben op zoek naar Emmy van der Vegt, die in '69 is geslaagd voor HBS-A-examen van het St Vitus College te Bussum ivm een reünie. Is degene die geslaagd is voor de beginnerstraining recreanten, degen die ik zoek? Graag dan reactie.

