Badminton Vereniging Almere

Badmintonners uitzinnig na bereiken landsfinale

ALMERE, Tim Moria - ,,We gaan naar Den Bosch, we gaan gewoon weer naar Den Bosch." Erik Staats, trainer van de Almeerse badmintonners, jubelde het zaterdagavond uit nadat zijn ploeg met 5-1 te sterk was voor DKC. Na de overwinning van vorige week (5-3) is daarmee een finaleplaats om de landstitel een feit.

Qontent

Zie verder http://www.dichtbij.nl/almere/sport/artikel/4216997/badmintonners-uitzinnig-na-bereiken-landsfinale.aspx