Natalya van der Laan wint Junior Master Finale 2009 in Wijchen
- Datum: 01-06-2009
- Auteur: Henk Staats
- Geplaatst onder: Toernooien
Natalya van der Laan heeft in Wijchen de Junior Master Finale 2009 gewonnen bij de meisjes onder de 13 jaar. Een knappe prestatie. In de finale won zij met 17-21, 21-18 en 21-12 van Suzanne van der Hoeven. Mannon SIbbald moet bij de meisjes onder 15 jaar genoegen nemen met een gedeelde 3/4 plek. In de halve finale verloor zij nipt van Denise Hall (21-14, 11-21 en 20-22).
3 reacties op dit bericht
-
Coralien op 02-06-2009 om 09:29 uur
Gefeliciteerd! Je bent echt een kanjer!
-
Peter op 02-06-2009 om 10:09 uur
Goed gedaan, meissie!
Tot zaterdag! -
Otto op 02-06-2009 om 21:46 uur
Hoi Natalya,
Van harte gefeliciteerd! Je laat hiermee zien dat je over het hele seizoen genomen (na de vele titels tijdens het JM-circuit en de tweede plek op het NJK) de terechte winnares bent van deze mooie titel!
groetjes
Otto

