Extra training in kerstvakantie
Competitiespelers, omdat er door velen in het weekend van 2 en 3 januari moet worden gespeeld, is er de mogelijkheid om op woensdag 30 december van 19:00 tot 21:00 een extra training te volgen. Deze training is geheel gratis en wordt gegeven door Rick en Emmy.
Let op, de kantine is gesloten.
5 reacties op dit bericht
-
Dorien op 22-12-2009 om 17:06 uur
Jeeeej! Da's mooi! Veel dank!
Is er daarna nog ruimte om wat partijtjes te spelen? -
Henk Mostert op 22-12-2009 om 21:20 uur
Het is een trainingsavond geen feestavond. 31 December is dan al voorbij
-
vincent op 22-12-2009 om 21:31 uur
Vroeger heb ik op school geleerd dat 31 decemeber na 30 december kwam, maar ja tegenwoordig veranderen ze alles

-
Henk Mostert op 22-12-2009 om 21:34 uur
Zit ik nu al in hogere sferen. En het echte feest moet nog beginnen. Dat beloofd wat.
-
Henk Mostert op 22-12-2009 om 21:36 uur
Trouwens.....!!!! Voor de aanvragers van de extra training; je geeft ze een vinger en vervolgens ben je je hand kwijt.

