Boulderhal wordt 13 mei geopend
- Datum: 11-05-2017
- Auteur: Henk Staats
- Geplaatst onder: Wel en Wee
Na maanden van noeste arbeid is het dan eindelijk zo ver. Zaterdag 13 mei a.s. wordt de boulderhal om 10.00 uur officieel geopend door de wethouder René Peeters.

De hele dag is er gratis entree en kan iedereen het boulderen uitproberen tot 23.00 uur 's avonds. 's Avonds worden er Indonesische maaltijden bereid door Dominique zijn oma en er kan meegedaan worden aan verschillende yogalessen.
De badmintonners wensen de boulders heel veel succes!
2 reacties op dit bericht
-
Dana op 11-05-2017 om 18:47 uur
Super buren hebben wij

Kom gezellig langs als jullie zin hebben! -
Bas op 11-05-2017 om 19:48 uur
Dana, Dominique,
Heel veel succes met de bouldershal. Ik hoop dat veel mensen de weg zullen vinden naar jullie prachtige hal!
BeeS

